Reis sai alguse kolmapäeva hommikul – Tallinn  》Amsterdam lennuk väljus kell 7.35 ja Amsterdami jõudsime kell 9.00 kohaliku aja järgi. Tänud Rannole, kes reisisellid hommikul lennujaama viis.

Amsterdamis oli tarvis aega parajaks teha niiet sai mindud hops rongile (edasi tagasi pilet u 15min Amsterdami kesklinna sõitvale rongile maksis 10 eurot per nägu). Kuna Amsterdam meil varasemalt ristipõiki läbi käidud, siis linnas väga ringi ei vaadanudki, käisime restoranis söömas suppi, et veidi sooja sisse saada (ilm oli üsna vihmane) ning muidugi tellisime ka kooki. Mis lõuna see ilma magustoiduta siis on 🙂

Kui tagasi lennujaama hakkasime sõitma, siis kuulsime, et vahepeal oli raudteel õnnetus juhtunud, niiet inimesed juhatati teisele platvormile teisele rongile…ja nii 5 korda. Ilma liialdamata 😀 viimased 2x tundus, et inimesed enam tablood ei vaadanudki, vaid jooksevad lihtsalt ees jooksvatele inimestele järgi. Igatahes oli see hea sportlik vahepala ning lõpuks me rongile saime ja tagasi lennujaama ka. Lennujaama eredamad hetked olid järgmised: Margit tellis 2€ eest lõõgastava massaaži automaatselt massaažitoolilt; väravas ütles meile tere reisisellist kaasmaalane, kes tuli meiega sama lennuki peale (tema tee viis edasi Balile) ning ta jagas meile mitmeid kasulike nõuandeid, millele idapool maakera tähelepanu pöörata. Ning lisaks nägi Margit üle ootepaviljoni hiirt jooksmas.

Igatahes lennukile me saime ning 12h ja 15 min kestev sõit võis alata. Lennuki toit oli minu arvates nagu ikka – osad pakutud söögid tundusid juba eelmälutud olevat, aga see on lennuki toitude puhul üsna tavaline 🙂 Margitil öösel veel vedas – tema oli meie reas ainuke, kes juhtus jäätise jagamise hetkel ärkvel olema.

Singapuris maandusime kell 16.20 – lennukist maha astudes lõi kuum õhk näkku, tunne täpselt nagu loomaaia troopikamajas. Ilmateate järgi pidi siin vihma sadama terve päeva, kuid vihma me terve päeva jooksul ei näinud. Singapuri lennujaam on 7x valitud maailma parimaks lennujaamaks ning selles asub 120m kõrgune maailma kõrgeim sisepurskkaev (vt pilte allpool). Inimesed on väga lahked ja küsivad kohe, et kas vajad abi, kui natuke kuskile pikemalt vaatama jääd. Lennujaamast sõitsime metrooga meie hotelli (siinkohal on paslik mainida, et siin on nii metroo kui tänavad hästi puhtad, lausa ülipuhtad).

Meie hotell asub Little India linnaosas ning on väike ning tagasihoidlik, kuid esmamulje on hea – kõik on väga puhas.

Hotellis veidi jalgu puhanud läksime Singapuri kesklinna valgusshowd vaatama – esialgu sai vales peatuses maha mindud, kuid õnneks saime õige teejupi üsna kiirelt kätte. Valgusshow oli uskumatult võimas – üks video ütleb rohkem kui tuhat sõna niiet vt videot allpool.

Jalutasime peale valgusshowd (mis kestis u 15min) promenaadil lahe ääres – vaateks palmialleed ja pilvelõhkujad. Kuna kõhud olid tühjad, siis istusime sealsamas ka ühte restorani ning tellisime Singapuripärast rooga – Hainanese kana riisiga. See pidavat olevat üks Singapuri rahvusroogadest, Margit rüüpas kõrvale kookospähkli vett otse kookospähklist ning mina jõin passion fruiti mahla.

Kahe päevaga on reisisellid teinud üle 20 000 sammu ning kogunud palju uusi muljeid. Esmamulje Singapurist on väga hea ning ei jõua ära oodata, mida põnevat homme avastame.