Hommikul asusime pakkima, sõime järjekordse tervisliku hommikusöögi hotelli restoranis ja seejärel sõitsime taksoga pealinna, Denpasari suunas. Eelneva päeva taksojuhi käest olime kuulnud, et pealinnas asub Garuda Wisnu Kencana kuju. Internetist veidi lisa uurides saime teada, et tegu on 122m kõrge kujuga (võrdluseks New Yorkis asuv Vabadusesammas on 93 meetrit kõrge), mis kujutab endast Hindu jumal Wisnut müütilise kotka Garuda otsas. Tundus vaatamist väärt küll.

Kuna me ööbisime Ubudis (mis asub suhtleiselt Bali saare keskel) siis polnud meil mõtet sõita Denpasarisse kuju vaatama, siis tagasi hotelli kottide järele ja siis uuesti Denpasarisse lennujaama. Hakkasin taksojuhiga rääkima, kes esialgu pidi meid vaid lennujaama viima, et kas äkki oleks võimalik lisaraha eest kuju juurest ka läbi sõita, sest meil tegelikult oli lennukini piisavalt aega, et see suur ja võimas kuju oma silmaga ka ära vaadata. Tuli välja, et taksojuht tegelikult töötas ka giidina ning ta pakkus välja variandi, et võime jätta kohvrid (suured kohvrid) autosse ja ta niikaua ootab meid kuni me kuju ära vaatame. Meie olime nõus, mees tundus usaldusäväärne ja no kui ta lasebki meie riietega jalga, siis mis seal ikka, olime niikuinii koduteel ja kõik vajalik oli meil käekottides enda juures.

Mõeldud tehtud. Sõitsime veel enne sularaha automaadi juurest läbi (sest no ilmselgelt käib siin kõik sularahas), esimene sularaha automaat ei tahtnud kuidagi mu pangakaarti tunnistada, aga õnneks teise automaadiga läks õnneks. Taksojuht lasi meid sissepääsu juures maha ja lubas parklas oodata.

Kuju asus suures pargis, ning kuju juurde saamiseks pidime sõitma selleks ette nähtud pisikese bussiga. Aga eks pildid räägivad rohkem:

Lisaks tundub, et pargis valmistuti uhkema peo korraldamiseks:

Kuju vaadatud sõitsime bussiga tagasi parklasse, kus mõningase otsimise järel leidsime üles ka meid oodanud taksojuhi.  Taksojuht viis meid ilusti lennujaama (kohvrid olid kõik alles muidugi) ning meie seiklus Balil hakkaski otsa saama.

Lend Bali – Singapur möödus kiiresti, kuid lend hilines paarkümmend minutit. See tähendas, et Singapuri jõudsime õhtul nii hilja, et metroo enam ei sõitnud. EI jäänudki muud üle, kui võtta takso ja minna meie Singapuri hotelli, millesse olime broneerinud ühe öö. Tuba oli mega pisike aga see eest puhas ja asukoht hotellil oli ka hea, niiet viriseda polnud millegi üle. Hotelli katusel asus ka veel bassein, kus järgmisel hommikul enne lennujaama minemist Margit veel ühe supluse tegi:

Suplus tehtud ja hommikusöök söödud, suundusime metrooga juba väga tuttavasse Singapuri Changi lennujaama. Veetsime seal mõnda aega ringi vaadates ning siis tuligi astuda lennukile. Esimene lend oli lühike, Singapur- Kuala Lumpur (kestis u tunni või natuke alla). Seejärel Kuala Lumprusi oli meil paar tundi aega, veetsime seda viimaseid oste tehes ja kohvikus kõhtu täites. Seejärel tuli pikk lend Kuala Lumpur -Amsterdam. Amsterdami jõudes oli tunne nagu oleks juba kodus põhimõtteliselt.
Siis tuli veel lühike ots Amsterdam – Tallinn ning päeval u kella 14 aeg jõudsimegi tagsi sügisesse ja vihmasesse Tallinna.

Selleks korraks saigi reisiseiklus läbi. Aasia on kindlasti kontinent, mida tasub külastada. Seal on veel tohutult palju riike, mida avastada. Riike, mille kultuuri, ajalugu ja kombeid tundma õppida. Kokkuvõttes olid kõik 3 riiki, mida seekord külastasime kindlasti külastamist väärt ning kindlasti soovitame neid ka teistel külastada. Igaüks neist kolmest pakkub seiklusi ja avastamisrõõmu igale maitsele.