Täna oli meie nö lebo päev Singapuris. Hommikul magasime kaua (8.30ni) ning siis läksime hommikusöögile. Kuna meil eelnevatel päevadel olid suuremad vaatamisväärsused ära vaadatud siis tãnaseks jäi Singapuri loomaaed (mis erinevatel andmetel on nimetatud üheks maailma parimaks). Loomaaeda võtsime takso. Siin Uberit ei eksisteeri aga siin on samal põhimõttel toimiv firma nimega Grab (eksisteerib ainult siin aasia kandis, u 6 riigis). Loomaaed asub Singapuri põhja osas (u 14 km Singapuri kesklinnast) ning taksoga minek oli teadlik valik – esiteks näeme riiki väljaspool kesklinna, ning teiseks mugavus. Bussiga oleks suurem seiklemine tulnud (mitu erinevat bussi ja pikad ooteajad). Lisaks on siin liiklus teisel pool kui meil, niiet Margit sai ka proovida,kuidas on sõita autos, millel on rool paremal pool.

Pärast loomaaeda sõitsime Grab-iga (kohalik Uber) tagasi kesklinna, seekord  Kampong Glam linnaossa. See on peamiselt islami kogukonna linnaosa. Keset kinnaosa laiub suur mošee, kuldse kupliga. Ümber mošee on kirjud tänavad – madalad ja värviliseks võõbatud majad, millest enamus on kas väikesed kauplused või söögikohad. Ka meie istusime ühes sellises söögikohas. Tellisime mõlemad endale magustoidu ja kokteili (alkoholivaba ikka :)). Margiti kokteili nimi oli Edith Piaf ja oli tehtud peedi, ananassi ja õuna mahlast – tundub imelik kooslus, aga maitses erakordselt hästi. Magustoiduks tellisin mina kokteiliklaasis tagurpidi õunakoogi ja Mergit traditsioonilise Lähis -Ida ja Kesk-Aasia magustoidu – Baklava. Maitses väga hästi.

Pühapäeva õhtu lõpetasime Heleni ja Sandriga (minu endine töökaaslane ja tema elukaaslane, kes elavad Singapuris) India restoranis söömisega. Kuna Helen ja Sander siin 2a elanur, siis nad oskasid häsri soovitada, mida proovia. Tellisime lauale 5 erinrvat sööki, mida kõik said proovida. India restoranis süüakse nii, et toidud tuuakse enamasti väikeste metallist kausside/pottidega laua keskele ja sealt igaüks tõstab endale. Huvita on, et indialased ei söö pulkade ega noa ja kahcliga. Nemad söövad kahvli ja lusikaga – kahvliga aitad lusikale ja pistad suhu 🙂 Nuga ei kasutata kunagi. Isegi kui tellid lihatükke, siis votad hambad kasutusele, sest nuga ei ole (ei kasutata).

Pärast õhtusööki jalutasime nendes etnilistes rajoonides, kus me varasemalt päeval olime käinud – Hiinalinnas, Väike Indias ja Kampong Glam -is (islami rajoon). Kui esimesed kaks olid pimeduses elavamad ja säravates tuledes, siis viimane oli pigem vaiksem ja rahulikum ning vähemate inimestega.

Enne metrooga koju liikumist hüppasime veel läbi Clarke Quay-st, mis on tuntud kui populaarne elava muusoka, klubide ja katusebaaride poolest. Kuna oli laupäeva õhtu, siis oli rajoon väga elav ning inimesi palju.  Mitmel tänaval ning enamustes baarides mängis elavmuusika ning tänavatel oli risti üle tõmmatud värvilised tulukesed.

Nüüd olime kõik peamised ja mittenii peamised vaatamisväärsused Singapuris üle vaadanud ning saime südamerahuga hotelli tuttu minna. Homme – sõit Malaisia pealinna Kuala Lumpurisse!