USA road trip

MarsruutBLOGI

New Yorgist

SAN FRANCiscoSSE

Autoga kuuekesi USA idarannikult läänerannikule.

Reis kestab 3,5 nädalat, 08.06-04.07.2018.

Reisisellid on Anna-Maria, Ranno, Mari-Liis, Taavi ja
kaks last Marianne (7) ja Tristian (5).

Reis viib meid mega kivilinnadest ürgloodusesse. Külastame suurlinnasid nagu New York, Detroit, Chicago, Las Vegas, Los Angeles ja San Fransisco. Meie teele jäävad ka kaunid looduspargid nagu Zion, Antelope kanjon, Grand kanjon, Monument valley, Yellowstone, Surmaorg ja Seqoia park.

Marsruut:

San Francisco

VAATA MEIE REISIBLOGI

26. Päev – teel koju

Õhtul said reisikotid enamvähem pakitud, aga hommikul tuleb veel viimane lihv anda. Anni ja Ranno hankisid endale eelmisel päeval veel ühe suure lisakohvri, et oma asju tagasisaatmiseks ära mahutada. Siis meie neljakesi suutsime ime kombel kõik oma kraami oma nelja...

25. Päev – San Franciscos 2. päev

Täna oleme ilma autota ja sedasi oleme ka tänase päeva planeerinud, et jala linnapeal ringi jalutada ja vaatamisväärsuseid avastada. Hommikul võtame suuna hotellist põhja suunda, kus asuvad Golden Gate sild ja rannikualad ning kaid. Kui sisemaa pool on ilm...

24. Päev – San Francisco 1. päev

Esimene päev San Franciscos möödus meil vabakavas. Hommikul ärkasime ja suundusime autoga linnapeale uudistama. Sõitsime kesklinnas mööda käänulisi ja künkalisi teid ning avastasime erinevaid ümbruskondi. San Francisco järsud tänavad: Õhtul ka juba käisime, aga päeval...

23. Päev – Jõuame San Franciscosse

Lahkume hommikul Morro Bayst, et suunduda San Franciscosse. Umbes 4 tundi sõitu ja jõuame San Francisco eeslinna San Josesse, mis on tuntud ka kui maailmakuulsate tehnoloogiagiantide kodulinnana ehk Silicon Valleyna. Kuna täna on pühapäev siis suurt...

22. Päev – Lahkumine Los Angelesest ja Morro Bay

Viimane hommik Los Angelesest. Tõuseme kaheksa paiku ja teeme hommikusöögiks pannkooke. Nagu lubatud käime lastega veel ka viimast korda basseinis ujumas. Pidime õhtul käima aga tagasitulek loomaaiast jäi päris hilja peale ja õhtul ei jõudnud enam. Pärast sööki ja...

21. Päev – San Diego Loomaaed

Nagu nimigi ütleb, siis külastasime loomaaeda, mis asub San Diegos. Los Angelesest on sinna kaks ja pool tundi sõitu Mehhiko poole. Seetõttu asusime hommiku 7.15 juba liikvele. Ummikud kohalikele meeldivad ning saime ka nendes istuda - sõit läks natuke...

20. päev – Universal Studios

Stuudio avatakse kell 9, me oleme varakult üleval ning 8.40 juba seal. See oli meil korterist ainult kaheksa minuti sõidu kaugusel. Tänu sellele, et varakult kohal, saime kiirelt ka pargitud ja suundusime uudistama. Universal on üks maailma...

19. päev – Los Angeleses

Meil on taas rahulik puhkepäev ning käisime hommikul ujumas ja puhkasime toas. Lõuna paiku käisime korra linna peal jalutamas ja uudistamas. Pärast linna tegime veel teise ujumise tiiru. Los Angeleses naudime jalutuskäigul pausi: Tristianil on...

16. Päev – Sequoia Rahvuspargis

Asusime hommikul kaheksa paiku sõitma, pargi keskpunkti oli ca 1,5 tundi sõita. Tänane rahvuspark on kuulus selle poolest, et seal asuvad ühed maailma jämedaimad puud – Sequoia puud. Mis on diameetrilt ja ruumalalt maailma suurimad, kõige...

15. Päev Surmaorg, California – Death Valley

Pakkisime hommikul oma asjad ja hakkasime varakult liikuma, sest ees ootas huvitav päev läbi kuulsa Surmaoru. Surmaorg on kuulus selle poolest, et see on üks maailma kuumemaid kohti ning seal asub ka läänepoolkera madalaim punkt. Tee Las...

14. Päev – Las Vegas

Kuna meil täna polnud planeeritud meetritki autosõitu, siis tõusime rahulikult ja sõime hommikust. Taas oli tulemas väga palav päev ja kuna Las Vegase võlu avaldub alles õhtul, siis hommikul läksime ujuma. Ujusime hotelli Paris basseinis. Vees...

13. Päev – Hooveri tamm ja Las Vegas

Hommikul tõuseme varakult, et minna tammi juurde. Natuke on sõita ja enne tammi juurde jõudmist, lähme läbi ka legendaarsest Builder City`st – see on linn, mis loodi spetsiaalselt tammi ehitajate tarbeks kolmekümnendatel kui seda ehitati....

12. Päev – Grand Canyonis

Ärkasime seitsme paiku ning sättisime ennast kaheksa paiku teele. Hotell ise oli super aga hommikusööki meil hinna sees polnud. Otsustaime te võtame hommikusöögi tanklast koos tankimisega enne tänast pikka sõitu. Kogu kilometraaž on 800 km....

11. Päev – Antelope Canyon ja Monument Valley

Öö veedetud ärkasime ja suundusime hommikust sööma. Samas hotellis viibis ka üks suur grupp hiina või jaapani turiste ning sai nendega koos hommikust söödud – neid oli 2 bussitäit. Sättisime kell 8 sõitma, sest meil oli veidi üle tunni sõita...

10. Päev – Zion’i Rahvuspargis

Täna oli meil väga hea hotel. St George linnas – super tuba ja loodus ning ilm ka juba nagu lõunamaades. Sõidu mõttes on tulemas selle reisi kõige lühem päev. Hoteli juurest Zion rahvusparki on ainult ca 70km ja tund aega sõitu samuti pärast...

9. Päev – Teel lõunasse ja Bryce kanjon

Täna on suuresti sõidupäev ning hommikul kiiret kuhugi polnud. Ärkasime 8 paiku, sättisime ning liikvele saime kella 9 ajal. Äratus ise oli muidugi huvitav, kell 8 laupäeva hommikul hakkas linnas mingi sireen huilgama. Täpset põhjust ei teagi,...

5. Päev – Detroit, Fordi muuseum ja Chicago

Tõusime varakult, sest plaanis oli külastada kahte USA suurlinna. Hommikusööki süües uuris hotelli omanik, et kust me pärist ja kuhu läheme. Ta oli üllatavalt hästi kursis Eestiga – pole küll seal käinud aga teadis Baltimaid ja kus need asuvad....

4. Päev – Niagara juga ja Toronto teletorn

Startisime Fisherville hotellist varakult, sest plaanis oli tihe päev. Kell 7 asusime sõitma ja suundusime Niagara poole. Sõita oli sinna ca 3h. Ilm oli väga ilus ja kohale jõudsime heal ajal, turiste oli veel vähe ja järjekorrad lühikesed. Eks...

3. Päev – Manhattanil ja sõit Fisherville

Erinevalt esimesest New Yorki päevast magasime hommikul ennast välja ning saime liikvele peale kella 8-t. Kuna puhkasime ka õhtupoolikul siis paljudel läks öösel 3 paiku korra uni ära aga kui edasi magasime siis tõusime normaalsel ajal ja sai ka rütmi enamvähem paika....

2. Päev – New York – betoonlinn

Nagu öeldud siis tõusime varakult ja olime peale kella 6 juba all ning läksime hommikust sööma. See oli järjekorde elamus. Tavapärase hommikusöögi asemel suunati meid ühte kambrisse, mis meenutas ladu. Seal oli hunnik jooke, saiakesi ja kohvi ning 3 inimest. Said...

1. Päev – Pakkimine ja lend ookeani taha

Esimene päev 08.06. Hommikul tõusime varakult, et teha veel viimased ettevalmistused - vaadata üle töö asjad ning pakkida reisi kotid. Täna on topelt tähtis päev, nimelt Mari-Liisil on sünnipäev ja nagu soovitult sai ta endale sünnipäeva kingiks USA ringreisi - selle...

Neli päeva enne… New York

Nonii, nelja päeva pärast peaksime jõudma Miki Hiire maale, täpsemalt New York Citysse, Manhattanile. Mis koht see selline on? Manhattan on lapike maamunal tänu millele Hollandlased on end ajalukku kirjutanud kui ühed läbi aegade halvima kinnisvara tehingu tegijad....